II Tríatlon Desafío Illas Estelas (Circuíto)

II Tríatlon Desafío Illas Estelas (Circuíto)

21/11/2017
Cuando:
06/05/2018 todo el día
2018-05-06T00:00:00+02:00
2018-05-07T00:00:00+02:00

 

REGULAMENTO:

Regulamento Nigránv2

INSCRICIÓN PROBA CIRCUÍTO:

https://www.rockthesport.com/es/evento/iitriatlondesafioillasestelasnigrncircuto

INSCRICIÓN PROBA POPULAR MINISPRINT:

https://www.rockthesport.com/es/evento/iitriatlondesafioillasestelasnigrnminisprin

 

Nº de Clasificados: En previsión de que temos 5 probas de Circuíto Galego de Tríatlon, o número de clasificados en cada unha das probas do circuíto será de 18 deportistas (os 18 primeiros da proba B “con corte”, non contan os pertencentes a outras CCAA).

 

Información Seguro Deportivo:

http://fegatri.org/federacion/seguro-deportivo/

 

INFORMACIÓN INSCRICIÓN– En el caso de los “Federados con licencia de otra comunidad , que no hayan abonado la inscripción de participación en los circuítos, deberán enviar el formulario de solicitud de invitación que pueden descargar de nuestra web a continuación indicamos el enlace 

Solicitude-invitación-corredores-outras-comunidade1

Una vez que la Federación autoriza la participación el deportista procederá a la formalización de la inscripción a través de la plataforma y abonaran la cuota con tarjeta a través del TPV.
Si hubiesen abonado los derechos de circuíto se inscribirán directamente.

*IMPORTANTE: El documento debe ser enviado antes del lunes anterior a la celebración de la prueba al correo de la Federación (fegatri@hotmail.com). El lunes se comunicará al deportista si le ha sido concedida o no la invitación, para en caso afirmativo, pueda hacer la inscripción antes de cerrar el plazo.

– La concesión de invitaciones se basa en el Reglamento de Competiciónes aprobado por la Asamblea de la Federación.

El punto completo referido a este tema concreto es el apartado c):

6.4) Inscrición en cada proba de circuíto:

a)    As probas de circuíto poderán custar a cada participante entre 0€ e 30€ , segundo o decida cada organizador.

b)Os Cadetes e categorías menores non pagarán inscricións en ningunha proba. No caso de inscribirse e non asistir o club pagará a penalización correspondente: 5 euros por non presentado. Sendo reembolsado este importe ao organizador por parte da FEGATRI  que o facturará aos clubs.

c) Para facilitar a participación esporádica de deportistas doutras comunidades crease un sistema de invitacións. Neste caso nunca se concederá para o total de probas que puntúan nun circuíto e no caso de límites de prazas terán preferencia sempre os federados galegos.

 

Entregas de Premios

-Os/as deportistas e/ou clubs que non estean na entrega de premios (salvo causa de forza maior) non os recibirán, e serán sancionados por desconsideración ao organizador e ao resto dos deportistas (segundo os estatutos en vigor). Aquel deportista ou club que non estea presente na chamada ao podio será sancionado con 25 e 50 euros respectivamente e non poderá participar ata o seu abono.

CIRCUITOS: