COMUNICADO: SUSPENSIÓN DUATLON ESCOLAR DE VILALBA, A FINAL PROVINCIAL DE MONDOÑEDO PASA A SER ABERTA

16 de Marzo de 2018

Debido á suspensión das probas do Campionato de España de Dúatlon que se ían a celebrar en Boiro (suspendidas por mor da climatoloxía adversa) esta fin de semana pasada, e trasladadas para o 24 e 25 de Marzo de 2018, o organizador da proba de Duatlón Escolar de Vilalba (prevista para o 24/03/2018), comunícanos a imposibilidade de facela nesta data.

A Xunta Directiva da Federación (unha vez pasado á Comisión Delegada da Federación) solitou  á Secretaría Xeral para o Deporte  que a Final Provincial de Duatlón Escolar de Mondoñedo (14/04/2018) sexa aberta a todos os deportistas que están de alta no programa XOGADE -Dúatlon- , (pertencentes a clubs, colexios, asociacións,… da provincia) sen clasificación previa, xa que só habería unha proba clasificatoria e tampouco se contemplan invitacións no regulamento.

Dende o Servizo de Deportes pareceulles ben a proposta, polo que a proba Final Provincial de Duatlón Escolar de Mondoñedo será aberta.

Dúatlon de Reis 2022

👟 DÚATLON DE REIS (Clasificacións oficiais xa dispoñibles) A duatleta do Tríatlon Ferrol María del...